روترها چگونه کار میکنند

روترها چگونه کار میکنند ؟
در شرایط فنی، روتر یک دستگاه دروازه شبکه Layer 3 است، به این معنی که آن دو یا چند شبکه را متصل می کند و روتر در لایه شبکه مدل OSI عمل می کند.

روترها دارای یک پردازنده (CPU)، چندین نوع حافظه دیجیتال و ورودی-خروجی (I / O) هستند. آنها به عنوان کامپیوترهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند، که نیازی به صفحه کلید یا صفحه نمایش ندارد.


حافظه روتر یک سیستم عامل جاسازی شده (O / S) را ذخیره می کند. در مقایسه با محصولات عمومی OS مانند مایکروسافت ویندوز و اپل سیستم عامل مکینتاش، سیستم عامل های روتر محدود کردن چه نوع برنامه های کاربردی را می توان روی آنها اجرا کرد و همچنین نیاز به مقدار بسیار کمی از فضای ذخیره سازی. نمونه هایی از سیستم عامل های محبوب روتر عبارتند از سیستم عامل اینترکسی سیسکو (IOS) و DD-WRT. این سیستم عامل ها به یک تصویر سیستم عامل باینری ساخته می شوند و معمولا به نام سیستم عامل روتر شناخته می شوند.

با حفظ اطلاعات پیکربندی در بخشی از حافظه به نام جدول مسیریابی، روترها همچنین می توانند ترافیک ورودی یا خروجی را براساس آدرس های فرستنده و گیرنده فیلتر کنند.

روترها برای شبکه های تجاری و اینترنت
قبل از اینکه شبکه خانگی محبوب شود، روترها تنها می توانند از صندوق های کسب و کار و مدارس پیدا شوند. هر هزینه هزاران دلار و نیاز به آموزش فنی ویژه برای راه اندازی و مدیریت.

بزرگترین و قویترین روترهای شبکه از ستون فقرات اینترنت. این روترها باید بسیاری از خرابی های داده ها را از طریق و بین شبکه های ارائه دهنده اینترنت (ISP) مدیریت کنند

برچسب :

انواع روتر سیسکو ،روتر سیسکو چیست ،انواع مدلهای روتر سیسکو ،روتر سیسکو 1841 ،قیمت روتر سیسکو 1800 ،قیمت روتر سیسکو مدل 1841 ،روتر سیسکو 2600 ،راهنمای خرید روتر سیسکو ،قیمت روتر سیسکو مدل 1841 ،قیمت روتر سیسکو 1841 ،قیمت روتر سیسکو 1941 ،کانفیگ روتر سیسکو 1841 ،انواع روتر سیسکو ،مشخصات فنی روتر 1841 ،cisco 1800 قیمت ،قیمت روتر ۱۸۴۱ ،قیمت روتر سیسکو 2811 ،قیمت روتر سیسکو 2911 ،روتر 2821 ،ماژول روتر 2811 ،قیمت روتر سیسکو 2600 ،راهنمای خرید روتر سیسکو ،دانلود ios روتر سیسکو 2811 ،روتر سیسکو 1841


روترهای روتر پهنای باند
روترها تبدیل به دستگاه های اصلی مصرف کننده شد، زمانی که خانوارها چندین رایانه را جمع آوری کردند و می خواستند اتصال اینترنت خانگی را به اشتراک بگذارند

شبکه های خانگی از روترهای پروتکل اینترنت (IP) برای اتصال کامپیوتر به یکدیگر و به اینترنت استفاده می کنند. نسل های اولیه روترهای خانگی از شبکه های سیمی با کابل های اترنت پشتیبانی می کنند در حالی که روترهای بی سیم جدیدتر از Wi-Fi با اترنت پشتیبانی می کنند. روتر باند پهن اصطلاح به هر روتر سیمی یا بی سیم خانگی که برای اشتراک یک اتصال اینترنت باند پهن استفاده می شود، اعمال می شود.

روترهای خانگی اغلب هزینه 50 دلار یا کمتر دارند. آنها به نحوی ساخته می شوند که نسبت به روترهای تجاری بطور مقرون به صرفه تر هستند زیرا آنها ویژگی های کمتری را ارائه می دهند. با این حال، روترهای خانگی بسیاری از توابع شبکه خانگی ضروری را ارائه می دهند:

به اشتراک گذاری اتصالات اینترنتی خانگی برای چندین دستگاه
فایروال شبکه خانگی اصلی و دیگر پشتیبانی امنیتی
توانایی تغییر تنظیمات پیکربندی روتر از مرورگرهای وب
به روزرسانی بهترین روترهای بیسیم را برای راهنمایی برای انتخاب کمک که برای شما مناسب است، بخرید.

منبع :abuot

Notice: Undefined index: tj_shopping_cart in /home/amolwebc/domains/tjgostar.com/public_html/public/footer.php on line 10 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/amolwebc/domains/tjgostar.com/public_html/public/footer.php on line 10 0
سبد خرید
Design & Programming byHinext Group تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تجارت گستر می باشد