مشخصات فنی پچ کورد نگزنس CAT6 UTP LSZH 3m N116.P1A030DK

مشخصات فنی پچ کورد نگزنس CAT6 UTP LSZH 3m N116.P1A030DK
Patch Cord Nexans Cat6 UTP 3m

پچ کوردها در طولهای 05 سانتیمتر 1 , 2 , 3 , 5 , 10 و در رنگهای مختلف و با دو نوع ژاکت PVC و LSZH ساخته میشوند که دومی فاقد هالوژن میباشد و در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید نمی کند. برای اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر (کارت شبکه) و پریز شبکه از پچ کورد استفاده میشود. یکی از مهمترین قسمتهای شبکه پچ کورد است که میتواند کارایی شبکه را تحت تاثیر قرار دهد . کابل شبکه نیز یکی از اجزای مهم شبکه می باشد .

مشخصات فنی پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m:
4 زوج تابیده مسی
پچ کابلCat6 به طول 3 متر
قابل استفاده برای 10/100/1000Base-T

قیمت پچ کورد

استانداردهای پچ کورد مسی

 

کاربرد پچ کورد مسی در شبکه

پچ کوردهای مسی – در عملکرد شبکه – برای بهره وری یک سازمان اهمیت بسیاری دارد. همچنین به حداکثر رساندن پهنای باند شبکه نیز مهم است طوری که پچ کوردها به درستی از کیفیت کل سیستم پشتیبانی کنند. عملکرد پیوند بین سوئیچ و رایانه بیشتر تحت تأثیر نویز ایجاد شده در ناحیه کانال نزدیک به تجهیزات فعال، ایجاد می شود. این همان جایی است که پچ کوردها قرار دارند و هرگز نباید با استفاده از پچ کوردهای بی کیفیت، شبکه را در معرض خطر قرار دهیم.

Notice: Undefined index: tj_shopping_cart in /home/amolwebc/domains/tjgostar.com/public_html/public/footer.php on line 10 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/amolwebc/domains/tjgostar.com/public_html/public/footer.php on line 10 0
سبد خرید
Design & Programming byHinext Group تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت تجارت گستر می باشد